Teraz jest Cz mar 28, 2024 12:22 pm


Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 3   [ Posty: 35 ]
Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: ubieranie golasa - co warto dołożyć do DLa?
PostNapisane: Pt paź 03, 2008 8:02 pm 
Aktywny

Dołączył(a): Pn kwi 07, 2008 9:31 am
Posty: 150
Lokalizacja: Domaszczyn
Zastanawiam się co dokupić mojemu golasowi; myślę że wątek przyda się kolejnym użytkownikom gołych sztormiaków.
Na razie zdecydowałam się na gmole Givi i płytę pod kufer centralny na bagażnik fabryczny. Z wyborem tych gadżetów nie miałam problemu. Ale przez zimę chcę mu jeszcze założyć grzane manetki i handbary - w tym temacie jestem kompletnie zielona - gdzie i jakie kupić ? Zastanawiam się też nad osłoną silnika - czy warto? Koledzy, doradźcie....Czy coś może być jeszcze przydatne?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt paź 03, 2008 9:18 pm 
Aktywny

Dołączył(a): Pt lis 09, 2007 2:31 pm
Posty: 131
Lokalizacja: Krasny Las
Centralna podstawka?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt paź 03, 2008 10:47 pm 
honorowy bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): Cz mar 06, 2008 11:05 am
Posty: 897
Lokalizacja: Wrocław
Powiem Ci szczerze ze ja na bank bym założył osłonę pod silnik, gmole Givi, płytę pod kufer centralny na bagażnik fabryczny jak sama napisałaś, oraz grzane manetki i handbary. To brałem pod uwage jako nr 1. Ja miałem ułatwienie jak była promocja suzuki, gdzie dawali 3.500 rabatu na wybór akcesorii, wsio z katalogu suzuki gdzie wybrałem to co wymienilem + szybe z deflektorem + alarm, by jakos ten rabacik wykorzystać ;)

Niestety jak pisałem nie jechałem nim i się wstrzymałem z zakupem


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: So paź 04, 2008 8:26 am 
Site Admin

Dołączył(a): Śr sty 03, 2007 9:02 pm
Posty: 3777
Lokalizacja: Wrocław
ja tam polecam zalac dobre paliwo, dobrze sie ubrac i jechac............
po przygode ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: So paź 04, 2008 8:51 am 
Aktywny